tiistai 10. helmikuuta 2015

Dear Diary

Eilen oli balettia. Mulla alkoi siellä särkeä päätä. Yleensä tulen pois sieltä  energisenä, mutta nyt oli kurja olo. Ei pitäisi rasittaa itseään liikaa. Päivällä olin kampaamossa, . Opiskelija teki tyvivärjäyksen ja kerroksittain leikkauksen. Istuin 3,5 tuntia. Kai siinä jo päivän rasitukset jo painoi. Teimme niitä sarjoja taas. Lopuksi olimme kärjillä ja mulla taas painoi tossu ja päätä särki. Alexs. oli jostain syystä hyvin kriittinen , huomautteli monestikin. Sitten sanoi, että miksi te otatte niin tosissanne tämän tanssin. Pitää tosiaankin tarkistaa se sarja tuolta aikaisemmista teksteistä. Piruetti meni vähän miten sattuu ja Aleks. sanoi, että muista se preparation. Kyllä minä osaan tehdä piruetin. Pitää se tossu sovittaa.

Käytin myös Riinaa viulutunnilla. Opettaja ja Riina soittivat yhteen ja opettaja sanoi, että ei ole koskaan kuullut niin puhdasta soittoa. Hienoa. Nyt vain sellainen rauhallinen ote , etten ala hössöttämään liikaa. Olen tietysti haltioissani, eikä tullut aikaisemmin mieleenkään , että tyttäreni haluaisi tai osaisi soittaa viulua.
Olen harjoitellut Wohlfartista ensimmäistä asemasoittoharjoituskappaletta  numero 32 kolmosasemassa, se on helpompi kuin kaksi, koska kädensyrjä on silloin viulussa kiinni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti