perjantai 17. lokakuuta 2014

Musiikkitunti

Eilinen oli melkoista haipakkaa. Menin neljäksi viulutunnille. Sitten tulin kotiin ja minun piti viedä Riina neljäksi Haapalehtoon kylään. En ikinä muista reittiä sinne.Kännykästä oli virta loppunut , joten en saanut navigaattoria siitä käyttöön. Aki antoi mulle kännykkänsä ja tyttären kanssa navigoimme sinne Haapalehtoon . Sitten mun piti mennä  18.30:ksi laulutunnille. Menin Teuvo Pakkalan koululle ja odottelin siellä puolituntia. Opettajaa ei näkynyt. Ajoin sitten taas Pateniemeen ja kännykkääni oli tullut viesti, että opettaja oli sairastunut. Hain sitten Riinan sieltä Haapalehdosta ja menimme vielä kauppaan.Klo oli  20.30. Kuitenkin sain omasta kännykästä sen navigaattorin toimimaan.
Viulutunnilla soitin sitä etydiä ja kuuntelin samalla. Opettaja sanoi,että on tyytyväinen että nyt olen sisäistänyt sen viulun soiton idean, että kuuntelee myös soittoansa. Sitten soitin sitä Bachia aikalailla korvakuulolta. Opettaja sanoi, että melko hyvin meni, mutta tämä ei ole mikään lauantain lottoarvonta. Sehän tässä on , että pitäisi ruveta ihan tarkkaan laskemaan nuo nuottien ajat päässään.Osasin sen etydin, jossa on vain puoli- ja neljäsosanuotteja soittaa prima vista, mutta Bach menee jo yli  ymmärryksen. Nyt kun harjoittelin , tuntui etten osaa soittaa senkään vertaa. Hyvä , että olen opetuksessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti