tiistai 7. lokakuuta 2014

Dear Diary

Eilen oli balettia. Mulla oli ensimmäistä kertaa kärkitossut siellä käytössä.Ihmeen hyvin jaksoin tehdä. Olen tuunannut ne tossut sellaisiksi, että niillä on "hyvä" liikkua, pohja tukee , eikä paina.  Jaloissa on paljon voimaa ja nilkat vahvat. Jaksoin sipsutella lattian poikki ja tangolla harjoitukset onnistuivat jotenkin. En kuitenkaan vielä pääse kärjille ilman tukea, muiltahan se onnistuu. En siis keskilattialla pysty tekemään mitään. Oli kuitenkin kuin ilmassa kiitämistä kipittää niillä kärkitossuilla. Muuten tunti meni jotenkin alavireisesti. Kahden kierroksen piruettia en pystynyt tekemään tällä kertaa. Jotenkin siellä Valveen salissa on välillä vähän ahdasta, riippuu miten mennään. Nurkasta nurkkaan meno  on mun mielestäni tilavinta. Ne sarjat sitten, pikku hiljaa alkaa hahmottumaan. Sitten yritin kuvata yhtä sarjaa , mutta naiset ei tykänny, että kuvataan. Viimeksi kuvasin sen eri kännykällä, mutta se ollut kuvannut sitä kun vain vähän. Nyt kuitenkin tuntuu , että hahmotan sen sarjan. Mikähän se sarja on , kun se on kuin osa koreografiaa ? Mulla on se vaikeus , että olen vasenjalkainen ja kaikki opetetaan ensin oikealle jalalle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti