lauantai 25. lokakuuta 2014

Dear diary

Eilen oli aivan hirvittävä lumimyrsky. Juuri edellisenä iltana katsoimme jotain thrilleriä , jossa oli jokin Alaskan pikku kylä ja lumimyrsky koko ajan. Samanlainen olo eilen mulla oli. Taas sai rapata auton ikkunat monta kertaa, että ei hukkuisi lumeen , ei kiitos mulle tuo talvi. Kävin eilen Kullakselta sen etydivihon. Kävin myös Stockmannilla. Siellä oli taas tuskaisen kuuma talvivaatteissa. Ostin sieltä Lòrealin suolasuihketta.
Tuunasin viuluani ja se kai sitten meni ihan romuksi. Vois kai sen tietysti korjatakin, mutta on mulla tuo toinen tsekkiläinen viulu. Jotenkin tuntuu, että ne vaan känisee. Jos saisin lottovoiton, ostaisin heti kunnon viulun, en nyt ihan Stradivariusta kuitenkaan, mutta jonkun vähän kalliimman. Mulla onkin huuto Ebayssa taas yhestä hylystä, johon voin sitten kiinnittää varaosat.
Olen tässä paistanut haukea. Keli on nyt tuollainen loskainen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti