lauantai 31. elokuuta 2024

Pohdintaa

Ajattelin tuota ratsastusta. Kuinka paljon olen valmis satsaamaan siihen? Aika kallistahan tuo harrastus on.  Yksityistunnilla opin paljon nopeammin. Ryhmätunnit ovat vähän tehottomia mulle ainakin tässä vaiheessa. Voi ollakin,  että sijoituksena ryhmätunnit tulevatkin kalliimmaksi. Ehkä tuota hintaa ei pidä nyt niin pohtia, vaan viikko kerrallaan. Jotenkin tuntuu, että olen jo niin tottunut siihen, että mulla on ratsastustunti varattuna. 

Ajattelin ratsastusta jo niinkin pitkälle, että voisin suorittaa jonkin helpon kokeen joskus. Se ei nyt varsinaisesti ole tavoite. Jos olisin hyvä ratsastaja, niin voisin mennä kilpailuun kouluratsastuksessa. Se ei pelota ajatuksena. Niin ei tapahdu kuitenkaan, koska olen jo vanha. Va
atisi varmaan 5-10 ja sitten olisin liian vanha. Alussa ajattelin, että en ikinä uskaltaisi mennä hevosen kanssa jonnekin em. juttuihin. Yleensä en ole harrastuksussani ajatellut mitään deadlinea, vaan ihan sitten kehittynyt siinä samalla, kun harrastus on ollut kivaa tekemistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti