sunnuntai 7. huhtikuuta 2024

Talvista

 Nyt on taas ollut talvista. Sää muistuttaa ihan tammikuuta.

Uusi sohva on aika iso ja sitä piti siirrellä paikasta toiseen, ennen kuin helpotti. Mulla on niin tarkkaa tuo vainu, että pitää kaikki olla tietyllä tavalla , ettei ahdista. Nuo meidän huonekalut ovat enimmäkseen tosi vanhoja. Sisustuksessa yritän olla minimalistinen. En kerää mitään.

Olen käynyt Marimekossa ostamassa kilokankaita. Olen tehnyt 4 mekkoa, Riinalle yhden Marimekon kankaasta. Mulla on sovitusnukke , jonka päälle voi rakentaa, mitä vaan. Sovitus nukkea voi säädellä. Riina sai hienon kotelomekon, jonka alle mahtuu pusero. Teen samanlaisen itselle.

Tein myös uuteen sohvaan päällisiä.

Olen soittanut viulua ja Bachin concerto 1041 1. Mv alkaa jo sujua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti