perjantai 1. lokakuuta 2021

Taas viikonloppu

 Olin keskiviikkona baletissa. Tuntia pidettiin 15 min pidempään kuin tunti kestäisi sen koreografian vuoksi. Ovatkohan muut ryhmät myös pidempään ?  Mielestäni sitä koreografiaa ei pitäisi ottaa niin sanotaanko tosissaan, että aikataulut venyy noin. Moni varmaan haluaa käydä vaan jossain harrastuksessa, eikä  suorittaa sitä noin.  Yleeensä alan valmistautua 18.40. Lähden ajamaan  19.30. Harjoitukset alkaa 19.40 ja olen kotona takaisin 21.20. Toisaalta esityksiin ei ole pakko osallistua. Koreografia harjoitukset voisi olla tunnin alussa ja sitten tehtäis ne harjoitukset , jotka ehditään. Ehkä olen liian vanha , en tiedä. Mulla on kuitenkin aika hyvä kunto, kun nyt olen harrastanut myös juoksemista. 

Olen tehnyt viulua. Tästä uudesta viulusta tulee viimeistellympi kuin edellisestä. Täytyy kyllä sanoa, että se edellinen viulu on aika ruma, mutta siinä on hyvä ääni, koska ne puut olivat hyvän laatuiset. Oikeastaan se edellinen viulu on ihan karsean näköinen ainakin läheltä katsottuna. Uuden viulun kaulan asentamisessa meni pari päivää, mutta mulla ei ole mitään deadlinea sen viulun kanssa. Tässä uudessa viulussa on myös maestro instrument puut.

Nyt on sitten lehdet ruvenneet tippumaan puista.

Baletissa on kyllä nyt ollut jotenkin rennompaa tanssia, kun tosi hyvät lähti eri ryhmään. Meidän ryhmä hajoitettiin silloin  2016 -2017 ja se aiheutti pettymystä,mutta nyt kaikki on sitten päässeet siihen alkuperäiseen ryhmään. Aloitin 2013 Lenninsiivessä ja , vain minä olen jäljellä siinä ryhmässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti