tiistai 1. syyskuuta 2015

Häilähdys tutkinnosta

Eilen oli  helteinen sää. Illalla oli balettia. Harjoittelemme uusia sarjoja. Ne ovat jotenkin hitaanpia verratuna viimevuoden sarjoihin, jotenkin adagio. Sitten teimme jotain , jota ryhmä 2. harjoittelee, jotain niin kuin valssiaskel nurkasta nurkkaan . Ei se nyt  valssia ole , ettei mene sekaisin, mutta kun en taas muista niitä termejä. Sellainen pysähtymisliike. Ei se mielestäni mikään vaikea ollut, paljon vaikeampia on jotkut tasapainoilut. Mulla oli kuitenkin varvas kipeä, niin se vei keskittymistä jonkin verran. Toivottavasti se paranee lauantaiksi.  Voisin oikeastaan opetella balettitermit , niin olisi helpompi seurata. Jotenkin tunnilla tajusin , että sarjoissa ei kannata pysähdellä, että kyllä ne menee loogisesti.
Ajattelin tuota harrastusta, että kyllä se on aika raskas , kun maanantaina tunti on niin myöhään ja sitten lauantaina menee 14.00 - 17.15, yks hyppytunti välissä. Sitten, kun ajattelee ,minkä ikäinen minäkin olen , että hulluhan minä olen, kun tuollaista yritän, mutta jos olenkin biologisesti nuorempi, kuin olen kalenterissa.

Tänään oli myös ensimmäinen laulutunti. Laulunopettajana on nyt viime kevään sijainen.  Aloitimme Vaccailla keskiäänillä, mutta kokeilen korkeaäänistä Vaccaita, koska olen sopraano. Sitten hän sanoi, että on mahdollista myös suorittaa tutkinto keväällä. Minun tapauksessani nyt 1/3. Sehän olisikin hyvä juttu. Mietin asiaa. Nyt kesän aikana olen joka päivä laulanut sitä Se tu m`amia, että ääni pysyy tallessa. Vähän hyräilen välillä.
Sitten kävin vielä Silkkirummussa. Löysinkin sieltä ihan poistokorista sopivan Capezzion puvun. Sovitin vasta kotona sitä pukua ja se sopi. Ne täysihintaiset ei sopinu siellä kaupassa. Sitten siellä poistokorissa oli vielä vaaleansininen tutu ja ostin sen myös. Sen kanssa voi vaikka kuvata videoa. Sitten vielä oli sukkahousuja kahdet viidellä eurolla. Uudet kamppeet ei maksanu paljoa. Noihin olisi voinu normaalihintaisena mennä noin 120 E.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti