torstai 12. maaliskuuta 2015

Dear Diary

Eilen oli oikea stressi päivä. Ensin soitti Riinan opettaja ja sitten vararehtori. Riinalla on kuulemma liian paljon poissaoloja. Ennen lomaa ja loman jälkeen oli mahatauti. Vihdoin  sain hänet tänään kouluun. Myönnän, että on hän ollut poissa koulusta , vaikka on ollut vain kurkku kipeä. Minkä mä olen voinut, jos sanoo aamulla , että on tosi huono olo. Luulen , että siihen vaikuttaa myös tuo SOME. Vararehtori  kysyi, että kun on näin paljon sairauspoissaoloja , niin voiko mennä terveydenhoitajalle. Siitä vaan , mun puolestani, ei kai siitä haittaa ole. Tytär on kuitenkin rasittava mulle, mutta on se silti kiva , kunhan hänestä saa lomaa välillä. Toissa iltana huusin sille, että nyt kännykkä pois ja nukkumaan. Tytär vaan intti , että ei, ei. Sitten ajattelin , että otetaanpa eri vaihde käyttöön, menin ja halasin ja sanoin , että ihan hyvällähän minä, että pitäähän sinun keretä nukkumaan, eikö niin. Riina nyökkäsi ja koko kohtaus oli ohi. Huutamalla ei näköjään teinien asioita järjestellä. Oon kyllä sen jo aikaisemminkin toki  tienny.
 Tänään käytin Riinaa hammaslääkärissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti