perjantai 13. joulukuuta 2013

Dear Diary

Aatos tuli tänne eilen  ja lähti taas tänään laskettelureissulle Syötteelle. Ne meni jollakin omalla porukalla sinne. Aatos otti isän auton ja minun lasketteluvälineet.  Aatos oli huolissaan , että osaako laskea, kyllä noilla mun Atomicin raskailla suksilla on vakaata. Aatos oli niin vakavissaan , että tuli halaamaan mua lähtiessä. Hyvin varmasti tuollainen pikku reissu menee. Minä jo luulin, ettei se halua enää halata mua, mutta kyllä ne vaan haluaa, vaikka ne ois jo kuin isoja miehiä.Toimme ne lasketteluvälineet tänne, että jos vaikka Ruskossa lasketaan. En tiedä ehtiikö sinne , kun baletissa menee lauantait, mutta voihan sitä ainakin kokeilla.
Päivä on mennyt rauhallisesti, en nyt niin stressaa noilla osakkeillakaan, vaikka se on vaarallista puuhaa. Ajattelin nyt vaan pitää sitä Nokiaa, maksaahan se kumminkin osinkoa. t. C

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti