tiistai 2. toukokuuta 2017

Nyt on jo toukokuu

Vielä on paljon lunta maassa. Keli on ollut monta viikkoa sellainen, että koirat ovat aina yltä päältä ravassa, kun niitä käyttää ulkona.
Aatos tuli tänne perjantaina sieltä Kajaanin reissulta. Olin juuri soittamassa Vivaldia. Sitten tuli Jaakkokin.
Lauantaina oli balettitunti . Kevätkurssi alkaa kohta.
Vappuaattoa pojat oli viettänyt melko rauhallisesti. Sää on ollut vuodenaikaansa nähden kylmä.
Olen soittanut nyt paljon viululla sillä tavalla tosi puhtaasti yritän soittaa. Mulla oli viritysmittari nuottitelineessä. Jos keskittyy, niin viisari pysyy keskellä, mutta jos ei keskity, niin sävel menee epäpuhtaaksi. Harjoittelin Bachilla, sitä samaa konsertin osaa olen soittanut kaksi vuotta , mutta nyt alan olla tyytyväinen sävelpuhtauteen. Karsin pois YouTubesta sellaisia epäpuhtaita kappaleita. Konserteissa soittamani kappaleet voin tietenkin jättää .
Olen tehnyt yhtä sävellystä, vähän takkuaa.
Kauheaa , miten aika menee nopeasti. Nyt vielä, joku lapsi tulee koulusta, mutta apua sitten , kun ei enää tule. Nuorena oli niin yksinkertaista , kun oli vain minä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti