keskiviikko 16. joulukuuta 2015

Kuntosalilla

Kysyin Alexandralta e-maililla , että onko jatko 2 edistyneempi, kun osa jatko 1:stä siirtyy sinne. Kysyin myös omasta tasosta , niin vaatii vain selkeyttä liikkeisiin. Ei mulla mitään suurta kunnianhimoa ole , koska tiedän ikäni ja fyysiset ominaisuuteni.
Kävin Riinan kanssa Easyfitissä . Riina ei päässyt ikänsä vuoksi laitteisiin,  ja hän odotteli sitten , kun minä kokeilin niitä laitteita. En ole käynyt kuntosalilla kymmeniin vuosiin. Riina pääsee sitten ensi vuoden alussa salille. Akikin käy aina tuossa Easyfitissä. Sitten mun pitäisi lähteä vielä luistelemaankin huomenna.Tuonne kuntosalillekin lähtö oli mulle joku kynnyskysymys ja Aki ei lähtenyt Riinan kanssa, niin minä sitten lähdin , vaikka ei kai tuossa mitään vaikeutta ollut. Voisi kai siellä kuntosalillakin käydä, mutta joskus on hyvä olla sellainen päivä , ettei tarvi lähteä mihinkään.Kesällä tosiaankin voisi käydä tuossa Ideaparkissa kuntosalilla.Menis ensin kuntosalille, samalla siellä saunaan sitten shoppailemaan ja syömään.
Paesold viulunjousesta meni ruuvi rikki. Saan sen takuuseen korjatuksi ja lähetin sen jousen F-musiikkiin. Maksoin siitä jousesta yli 400 E. Se ruuvi on tosin kuluva osa. Niin kovassa käytössä se jousi on ollut.
Sitten korjasin myös yhden viimeisimmän viulun mukana tuleen jousen. Ruosteet vaan pölisi.  Elättelen toiveita, että se olisi pernambuccoa.
Sää on ihan talvinen: lunta ja hieman pakkasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti