maanantai 28. lokakuuta 2013

Diary

Sekava päivä. Vein Riinan aamulla hammaslääkärille , sitten meni City-markettiin ja siellä oli aivan ihania Janina Frostellin vaatteita. Ostin eilen farkut, tosi pillit , jopa lihakset näkyy läpi, koko 46 käy mulle. Monesti olen ostanut jotain liian isoja , joita sitten olen pienentäny. Pidin niitä päällä ja ne alkoi muotautua kuin toinen iho, mahtavaa kun on just passelit farkut. Menin aamulla taas cittariin ja ostin toiset Janina F:N farkut mustat ja just muotoutuu mun muotoihin, kun mulla on nyt niin mahtava farkkupeffa. Heti tuli taas se nuorekas olo. Sitten tuli vielä leather heavenista prätkärotsi, se on miesten malli , mutta noin pitkänä se sopii mulle. Tosi makea, olkapäitä voi säätää kapeammaksi. Tukkani on ivory black , näytän tosi nuorelta.Vai pitäiskö ottaa se tuulipuku kuosi taas ja pukeutua mummoksi. Mitä Anu Saagim sanoo tästä, heti katotaan kieroon, mutta taidan sittenkin pukeutua seksikkäästi. Siina on upea esimerkki siitä , että ihminen voi olla nuorekas jos vain haluaa .Menin kotiin ja siinä tuli jotain ikävää kohellusta ja otti hermoon, puhelin soittoja. Menin ulos ja vedin yhden soft Camelin, auttoi ahdistukseen. Koira ihmettelee aina , kun polttaa tupakkaa, se aavistaa, että siinä on jotain mätää. Poltan noin 4 viikossa. Sitten lähin Mupen kanssa ulos.
Tein ruokaa . Lähin balettiin ja myöhästyin sieltä, enkä aluksi voinut keskittyä , mutta kyllä se siitä. Yks kerta harjoteltiin sitä koreografiaa. Oon takarivissä siinä  , enkä näe koskaan kunnolla opettajaa. Muutenhan me vaihdetaan paria ja paikkaa koko ajan. Se balettiporukka on ihan  kiva ollu, jotenkin sitä ihmiseen luottaa paremmin kun sen kanssa tulee tuollaista pientä fyysistä kosketusta. Harjoiteltiin jotain kuvio, että neljäsasento, plie , arabesque , plie , neljäsasento , plie . asabesque  tosi kauniissa musiikissa. Sitten piti tehä pareittain arvostella toisen tanssa. Parini sanoi mulle, että liikun sulavasti, tiedän että catwoman liikkuu kissamaisesti. Kyllähän tuossa keskitason baletissa kaikki jo jotain osaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti